BRAND UKRAINE INTERNATIONAL CONFERENCE

6 червня 2024, Київ

Міжнародна конференція BRAND UKRAINE — це провідна подія у сфері розвитку бренду України та міжнародних комунікацій. Це професійний майданчик, що об’єднає українських та закордонних експертів зі стратегічних комунікацій, розвитку брендів та глобальних досліджень, а також урядовців, дипломатів та представників бізнесу.

​Тут ми, у колі друзів та партнерів, поділимося своїм досвідом та знаннями, найефективнішими практиками та інструментами, отримаємо нові знання та обговоримо стратегію розвитку бренду України. Наша мета — зробити бренд України ще більш міцним та впливовим у світі.

Українська суперсила:

Як Україні вдалося завоювати серця мільйонів людей з усього світу?

Цьогоріч у фокусі конференції буде м’яка сила України. Саме вона стала тим інструментом, який допоміг здобути широку міжнародну підтримку та підсилити жорстку силу України з моменту повномасштабного російського вторгнення. М’яка сила України стала тією суперсилою, котра вразила й надихнула мільйони людей, умить захопивши перші шпальти, новинні стрічки й світові соцмережі.

Сила бренду

Як нові знання про Україну, її культуру та історію допомагають нашій країні знаходити підтримку в усьому світі

М'яка сила

Як українська дипломатія, креатив та успішне використання цифрових комунікацій підкорюють серця та розум мільйонів іноземців

Баланс

Як утримувати нашу боротьбу у фокусі світової уваги та будувати місточки до повоєнного відновлення

Українці довели, що імідж держави — це потужне знаряддя на світовій арені. Бренд країни впливає не лише на успішне залучення інвестицій, просування національних товарів і послуг за кордоном, але й на глобальну підтримку та прийняття ключових рішень у міжнародних відносинах.

Спікери

Саймон Ангольт

Засновник Щорічного рейтингу національних брендів Anholt-GfK Nation Brands Index та Good Country Index

Саймон Ангольт

Засновник Щорічного рейтингу національних брендів Anholt-GfK Nation Brands Index та Good Country Index

Саймон Ангольт

Засновник Щорічного рейтингу національних брендів Anholt-GfK Nation Brands Index та Good Country Index

Луї Брук

Виконавчий директор з досліджень та стратегії Zinc Network

Луї Брук

Виконавчий директор з досліджень та стратегії Zinc Network

Луї Брук

Виконавчий директор з досліджень та стратегії Zinc Network

Марія Липяцька

Голова BRAND UKRAINE

Марія Липяцька

Голова BRAND UKRAINE

Марія Липяцька

Голова BRAND UKRAINE

Конрад Яґодзінські

Директор із брендингу місць у Brand Finance

Конрад Яґодзінські

Директор із брендингу місць у Brand Finance

Конрад Яґодзінські

Директор із брендингу місць у Brand Finance

Вікторія Ляліна-Бойко

Директорка Департаменту комунікацій та публічної дипломатії МЗС України

Вікторія Ляліна-Бойко

Директорка Департаменту комунікацій та публічної дипломатії МЗС України

Вікторія Ляліна-Бойко

Директорка Департаменту комунікацій та публічної дипломатії МЗС України

Аліна Торнагі

Керівниця департаменту маркетингу та комунікацій Міністерства цифрової трансформації України

Аліна Торнагі

Керівниця департаменту маркетингу та комунікацій Міністерства цифрової трансформації України

Аліна Торнагі

Керівниця департаменту маркетингу та комунікацій Міністерства цифрової трансформації України

Сергій Деркач

Заступник Міністра розвитку громад, територій та інфраструктури України

Сергій Деркач

Заступник Міністра розвитку громад, територій та інфраструктури України

Сергій Деркач

Заступник Міністра розвитку громад, територій та інфраструктури України

Олена Шаповалова

Директорка ДП «Український державний центр міжнародної освіти»

Олена Шаповалова

Директорка ДП «Український державний центр міжнародної освіти»

Олена Шаповалова

Директорка ДП «Український державний центр міжнародної освіти»

2

2

2

дискусійні панелі з міжнародними та українськими експертами

4

4

4

воркшопи від лідерів у сфері міжнародних комунікацій

200+

200+

200+

гостей для професійного нетворкінгу

ПРОГРАМА

мова заходу – англійська із синхронним перекладом українською

09:00 – 10:00

Реєстрація та ранкова кава

09:00 – 10:00

Реєстрація та ранкова кава

09:00 – 10:00

Реєстрація та ранкова кава

10:00 – 11:00

Вітальні промови

10:00 – 11:00

Вітальні промови

10:00 – 11:00

Вітальні промови

11:00 – 12:30

Панельна дискусія

М'яка сила: як велика війна змінила ключові наративи у зовнішніх комунікаціях України

11:00 – 12:30

Панельна дискусія

М'яка сила: як велика війна змінила ключові наративи у зовнішніх комунікаціях України

11:00 – 12:30

Панельна дискусія

М'яка сила: як велика війна змінила ключові наративи у зовнішніх комунікаціях України

13:00 – 14:30

Панельна дискусія

Сила бренду: як позитивний міжнародний імідж України сприятиме повоєнному відновленню

13:00 – 14:30

Панельна дискусія

Сила бренду: як позитивний міжнародний імідж України сприятиме повоєнному відновленню

13:00 – 14:30

Панельна дискусія

Сила бренду: як позитивний міжнародний імідж України сприятиме повоєнному відновленню

13:00 – 14:30

Панельна дискусія

Сила бренду: як позитивний міжнародний імідж України сприятиме повоєнному відновленню

13:00 – 14:30

Панельна дискусія

Сила бренду: як позитивний міжнародний імідж України сприятиме повоєнному відновленню

13:00 – 14:30

Панельна дискусія

Сила бренду: як позитивний міжнародний імідж України сприятиме повоєнному відновленню

15:30 – 17:00

Воркшопи

15:30 – 17:00

Воркшопи

15:30 – 17:00

Воркшопи

17:15 – 18:00

Сергій Клімов

Українське вино як неочікуваний інструмент комунікації України на міжнародній арені

17:15 – 18:00

Сергій Клімов

Українське вино як неочікуваний інструмент комунікації України на міжнародній арені

17:15 – 18:00

Сергій Клімов

Українське вино як неочікуваний інструмент комунікації України на міжнародній арені

18:00 – 20:00

Дегустація

українських вин і сучасної української кухні

18:00 – 20:00

Дегустація

українських вин і сучасної української кухні

18:00 – 20:00

Дегустація

українських вин і сучасної української кухні

ВОРКШОПИ

Zinc Network. Креативність без кордонів: як запустити міжнародну кампанію, що здатна змінити світ

Запрошуємо:

  • фахівців у сфері креативних комунікацій

  • тих, хто прагне створювати міжнародні кампанії, що мають реальний вплив

  • готових надихати на зміни

Zinc Network. Креативність без кордонів: як запустити міжнародну кампанію, що здатна змінити світ

Запрошуємо:

  • фахівців у сфері креативних комунікацій

  • тих, хто прагне створювати міжнародні кампанії, що мають реальний вплив

  • готових надихати на зміни

Zinc Network. Креативність без кордонів: як запустити міжнародну кампанію, що здатна змінити світ

Запрошуємо:

  • фахівців у сфері креативних комунікацій

  • тих, хто прагне створювати міжнародні кампанії, що мають реальний вплив

  • готових надихати на зміни

Як пітчити українські історії міжнародним медіа

Запрошуємо:

  • тих, хто хоче розповідати світу про Україну більш ефективно

  • зацікавлених у написанні захоплюючих пітчів 

  • тих, хто хоче успішно будувати зв’язки з міжнародними медіа

Як пітчити українські історії міжнародним медіа

Запрошуємо:

  • тих, хто хоче розповідати світу про Україну більш ефективно

  • зацікавлених у написанні захоплюючих пітчів 

  • тих, хто хоче успішно будувати зв’язки з міжнародними медіа

Як пітчити українські історії міжнародним медіа

Запрошуємо:

  • тих, хто хоче розповідати світу про Україну більш ефективно

  • зацікавлених у написанні захоплюючих пітчів 

  • тих, хто хоче успішно будувати зв’язки з міжнародними медіа

Ukraine.ua та UNITED24Media. Штучний інтелект і сторітелінг: сила та всепроникність цифрових комунікацій

Запрошуємо:

  • фахівців із цифрових комунікацій

  • зацікавлених у використанні штучного інтелекту для сторітеллінгу

  • тих, хто бажає розширити межі сторітеллінгу в бізнесі та маркетингу

Ukraine.ua та UNITED24Media. Штучний інтелект і сторітелінг: сила та всепроникність цифрових комунікацій

Запрошуємо:

  • фахівців із цифрових комунікацій

  • зацікавлених у використанні штучного інтелекту для сторітеллінгу

  • тих, хто бажає розширити межі сторітеллінгу в бізнесі та маркетингу

Ukraine.ua та UNITED24Media. Штучний інтелект і сторітелінг: сила та всепроникність цифрових комунікацій

Запрошуємо:

  • фахівців із цифрових комунікацій

  • зацікавлених у використанні штучного інтелекту для сторітеллінгу

  • тих, хто бажає розширити межі сторітеллінгу в бізнесі та маркетингу

BRAND UKRAINE та Детектор медіа. Як дезінформація впливає на сприйняття та імідж країн і як їй протидіяти

Запрошуємо:

  • дипломатів і представників міжнародних організацій

  • представників органів державної влади

  • фахівців зі стратегічних комунікацій

BRAND UKRAINE та Детектор медіа. Як дезінформація впливає на сприйняття та імідж країн і як їй протидіяти

Запрошуємо:

  • дипломатів і представників міжнародних організацій

  • представників органів державної влади

  • фахівців зі стратегічних комунікацій

BRAND UKRAINE та Детектор медіа. Як дезінформація впливає на сприйняття та імідж країн і як їй протидіяти

Запрошуємо:

  • дипломатів і представників міжнародних організацій

  • представників органів державної влади

  • фахівців зі стратегічних комунікацій

ПАРТНЕРИ

Бренд країни як щит: цінності на варті національної безпеки

18 вересня 2025, Київ