NB! 13 вересня вартість квитків зросте на 30%.
Бренд країни як щит:
цінності на варті національної безпеки
Робоча мова: Англійська
На події буде доступний синхронний переклад.
Офіційні вітання та вступні слова від:
У сучасному світі війна відбувається не лише за території — вона охоплює і цінності, й ідентичність, і наративи. Те, що ми знаємо про себе й розповідаємо іншим, стає щитом. Спікер дослідить, як стратегічний сторітелінг і ціннісно орієнтований брендинг допомагають країнам зміцнювати впевненість, будувати довіру та об'єднувати друзів і партнерів заради творення, а не сіяти ворожнечу заради влади.
У світі, де війни ведуться не лише зброєю, а й словами та смислами, Сергій Жадан виголошує потужну рефлексію про справжні цінності України — і чому ці цінності мають бути побачені, почуті й осмислені у світі.
Це маніфест поета — про те, чому важливо, що світ думає про твою країну, коли твоя нація під атакою. Це глибоко особистий і водночас універсальний виступ — заклик зрозуміти, за що стоїть Україна, і чому це має значення для всього світу.
Спікер:
У сучасному, динамічному світі імідж країни є не лише активом м’якої сили — він здатний формувати союзи, мобілізувати суспільство та навіть посилювати обороноздатність. Ця високорівнева панель обговорить, як плейсбрендинг може стати інструментом як м’якої, так і жорсткої сили, особливо у часи екзистенційних загроз. Учасники також розглянуть, чому лідерство, засноване на цінностях, має критичне значення на світовій арені — сьогодні як ніколи раніше.
Учасники:
Reputation Lab — провідна міжнародна консалтингова компанія, що спеціалізується на управлінні та розвитку ключових нематеріальних активів — репутації та бренду — представить ексклюзивні дані про сприйняття репутації України у світі.
Під час сесії Reputation Lab підсвітить головні сильні сторони й виклики, визначить чинники, що формують глобальну репутацію України, а також розгляне, як таке сприйняття впливає на іноземні інвестиції, зростання експорту та міжнародні можливості для українського бізнесу.
Учасники:
Попри високий рівень емоційної підтримки нашої країни у світі, реальна репутаційна основа залишається вразливою через розрив із конкретними репутаційними атрибутами, що формують сталість репутації України у світі. Україна сьогодні — під прицілом міжнародної уваги: будь-яка подія, успіх чи криза миттєво стають частиною глобального інформаційного порядку денного та впливають на нашу репутацію.
Ця панельна дискусія — пошук відповідей на важливі для майбутнього України питання:
Як перейти від переважно емоційного сприйняття до чіткої, вимірної репутаційної фундації?
На які репутаційні атрибути Україна має робити ставку сьогодні, щоб посилити свій глобальний імідж завтра?
Як спільними зусиллями формувати позитивні інформаційні приводи й протидіяти тим, що шкодять іміджу держави?
Учасники:
Модераторка:
Всесвітньо відомий історик, дослідник пропаганди та професор публічної дипломатії Університету Південної Каліфорнії Ніколас Дж. Калл в онлайн-діалозі з Мариною Дадіновою, програмною директоркою BRAND UKRAINE, обговорить, як країни можуть захищати свій імідж в епоху гібридних загроз і глобальної нестабільності, та поділиться ідеями зі своєї нової книги «Репутаційна безпека: переорієнтація публічної дипломатії для небезпечного світу»
Спікер:
Модераторка:
PRo toolkit workshop (для власників квитків Standart) — три інтенсивні 30-хвилинні TED-формат виступи від міжнародних і українських лідерів комунікацій, що дають практичні інструменти для створення історій, які працюють на глобальному рівні:
Історії, які цікавлять міжнародні медіа та світ — секрети створення історій, здатних привернути увагу міжнародних ЗМІ та водночас відповідати реальним потребам світової аудиторії.
Спікер: TBC
Сценарне мислення: як формувати сенси та смисли, а не лише красиві обгортки — підхід, що допомагає будувати комунікації від ідей та цінностей до форм, які резонують і мобілізують.
Спікерки:
Візуальний сторітелінг — як візуальні та світлові рішення формують емоцію та пам’ять, перетворюючи ідеї на враження, що залишаються з аудиторією надовго.
Спікер:
Міжнародний воркшоп про дієві експортні стратегії (для власників квитків Business) — прикладні кейси та живий обмін досвідом для експортерів :
Бліц-інсайти від Reputation Lab — глобальні дані про сприйняття українських товарів і послуг у світі, готовність купувати та ключові драйвери довіри.
Спікери:
Міжнародні кейси — як країни з сильною репутацією перетворюють довіру до своїх країн на зростання експорту.
Спікери: TBC
Інструменти від Офісу з розвитку підприємництва та експорту — програми підтримки та можливості для виходу на зовнішні ринки.
Спікери:
Виступи українських експортерів — чесні історії про виклики, прориви та реальні результати на нових ринках.
Спікери:
Модераторка:
Миколай Сєрга розповість, як в умовах війни Україна переосмислює цінності: в боротьбі за свободу твориться нова воїнська культура — без мілітаризму, але й без пацифізму, відкрита до змін і майбутнього. Україна готова ділитися цим досвідом, формуючи нове сприйняття себе в світі. Це засвідчує робота Культурних сил.
Спікер:
Благодійний аукціон з унікальними лотами супроводжуватиметься живою музичною програмою у партнерстві з Культурними силами, за участю Jerry Heil та виступів Тараса Столяра, Івана Ткаленка та Оркестру 59. Усі отримані кошти спрямують на підтримку діяльності Головного розвідувального управління.
З настанням ночі сама будівля, що приймає нашу конференцію, відкриє прихований вимір. Гостей запросять вийти назовні, аби побачити знайоме місце у новому образі — перетворене на живе полотно. Його стіни оживуть завдяки 3D-проекції, що поєднає світло й звук у несподівану мистецьку виставу.
Цей імерсивний досвід переосмислює тему конференції — цінності, бренд країни та щит — перетворюючи її на подорож відчуттів: світло уособлює стійкість, звук відлунює єдність, а разом вони формують світловий щит спільної сили.
Стіни простору візьмуть ніч під свій захист — історією, розказаною не словами, а світлом.
Вечірній прийом та нетворкінг нададуть гостям можливість поспілкуватися в невимушеній атмосфері, насолоджуючись традиційними стравами української кухні, що демонструють багатий смак та кулінарну спадщину країни.
Хочете стати партнером?
Спікери та митці
Ката Варблане
Професор Ніколас Дж. Калл
Олександра Матвійчук
Марія Липяцька
Вінета Кляйне
Фернандо Прадо Абуїн
Наталія Арензана Аріас
Сергій Жадан
Jerry Heil
Микола Каблука
Миколай Сєрга
Олексій Грушецький
Оксана Донська
Членкиня правління Української Асоціації Меблевиків
Марина Васильєва
Директорка ГО «Експортний Альянс “Українські Весільні Сукні”», власниця весільного бренду YEDYNA
Сергій Клімов
Амбасадор українських вин, власник бару українських вин Uwines
Кирило Чередніченко
Радник, Незалежна Асоціація Банків України (НАБУ)
Ірина Шиба
Заступниця керівника EUACI
Перрі Бойл
Співзасновник та CEO, MITS Capital
Андрій Телюпа
Заступник Міністра економіки, довкілля та сільського господарства України